Omnichannel Ticketing pro Helpdesk

Pokročilé kontaktní Call Centrum a Komunikátor

Integrace do CRM a ERP systémů

Zákaznická péče a firemní komunikace partnerským prodejem

Velkoobchodně nabízíme firemním zákazníkům nástroje pro jejich zákaznickou péči. Jde zejména o řešení pro zákaznická centra, helpdesk a ticketovací systémy. Pro firemní komunikaci máme vyvinut vlastní online komunikátor umožňující pracovnímu týmu mít přehled, kdo je online nebo je na schůzce, posílat si vzájemně rychlé zprávy nebo telefonovat přímo z notebooku.

Omnichannel Ticketing pro Helpdesk

profesionální řešení pro odbavování požadavků klientů a vysokou úroveň Zákaznické péče. Zahrnuje správu emailů, telefonních hovorů, chatovacích místností a webových formulářů na jednom mistě. Komunikační historie v jednom vlákně.

Dokumenty ke stažení
datasheet Ticketing

Videonávody
práce s ticketingem pro operátora
práce s ticketingem pro manažera

Pokročilé kontaktní Call Centrum

sofistikované funkce pobočkové ústředny poskytující IVR, Fronty s agenty, panely operátora a supervizora, Statistiky, Wallboard apod.

Dokumenty ke stažení
prospekt call centrum
datasheet call centrum

Videonávody
návod pro operátora
návod pro manažera (supervizora)

Pobočkové ústředny formou komunikační licence

pobočkové funkce v produktech Volání a Komplet pro malé a střední zákazníky s jednotkami až stovkami uživatelů.

Integrace ICT řešení

produkty pro propojení našich komunikačních řešení se systémy CRM a ERP, např. SugarCRM, Salesforce apod.

Dokumenty ke stažení
prospekt CRM okno
datasheet CRM okno

Videokonference

produkt umožňující komunikaci pomoci videa s kolegy nebo zákazníky, sdílení plochy, ovládání vzdáleného zařízení, předávání řízení, anotaci dokumentů, záznam v HD kvalitě atd.

Dokumenty ke stažení
datasheet Videomístnost

Videonávody
Propojení Videomístnosti s vaším videokonferenčním zařízením

Videowebináře

služba umožňující prezentování a přednášky pro jednotky až tisíce zákazníků formou online videa s možností sdílení plochy, nahrávání v HD kvalitě, otázek a odpovědí, online chatu, schvalování registrace do videowebináře apod.