Zákaznická péče a firemní komunikace partnerským prodejem
Velkoobchodně nabízíme firemním zákazníkům nástroje pro jejich zákaznickou péči. Jde zejména o řešení pro zákaznická centra, helpdesk a ticketovací systémy. Pro firemní komunikaci máme vyvinut vlastní online komunikátor umožňující pracovnímu týmu mít přehled, kdo je online nebo je na schůzce, posílat si vzájemně rychlé zprávy nebo telefonovat přímo z notebooku.
Zákaznická péče IPEX HOME OFFICE
Kompletní balíčky pro řešení zákaznické podpory Vašich zákazníků. Plná možnost práce z domova, rychlé nasazení a výjimečná cena již od 4 900 Kč měsíčně. Vhodné pro firmy různé velikosti od 10, 20 nebo 40 uživatelů. Pro neziskové projekty do konce roku 2020 zdarma.
Omnichannel Ticketing pro Helpdesk
profesionální řešení pro odbavování požadavků klientů a vysokou úroveň Zákaznické péče. Zahrnuje správu emailů, telefonních hovorů, chatovacích místností a webových formulářů na jednom mistě. Komunikační historie v jednom vlákně.
Dokumenty ke stažení
datasheet Ticketing
Videonávody
práce s ticketingem pro operátora
práce s ticketingem pro manažera
Pokročilé kontaktní Call Centrum
sofistikované funkce pobočkové ústředny poskytující IVR, Fronty s agenty, panely operátora a supervizora, Statistiky, Wallboard apod.
Dokumenty ke stažení
prospekt call centrum
datasheet call centrum
Videonávody
návod pro operátora
návod pro manažera (supervizora)
Pobočkové ústředny formou komunikační licence
pobočkové funkce v produktech Volání a Komplet pro malé a střední zákazníky s jednotkami až stovkami uživatelů.
Integrace ICT řešení
produkty pro propojení našich komunikačních řešení se systémy CRM a ERP, např. SugarCRM, Salesforce apod.
Dokumenty ke stažení
prospekt CRM okno
datasheet CRM okno
Videokonference
produkt umožňující komunikaci pomoci videa s kolegy nebo zákazníky, sdílení plochy, ovládání vzdáleného zařízení, předávání řízení, anotaci dokumentů, záznam v HD kvalitě atd.
Dokumenty ke stažení
datasheet Videomístnost
Videonávody
Propojení Videomístnosti s vaším videokonferenčním zařízením
Videowebináře
služba umožňující prezentování a přednášky pro jednotky až tisíce zákazníků formou online videa s možností sdílení plochy, nahrávání v HD kvalitě, otázek a odpovědí, online chatu, schvalování registrace do videowebináře apod.
